niedziela, 16 listopada 2014

Niech nie wieje nudą gdy masz tyle możliwości czyli wybór koloru szkła z grupy Lacobel

Szkło Lacobel jest co raz częściej stosowane w kuchni i myśle, że to tylko kwestia czasu jak zastąpi w całości zwykłe płytki miedzy szafkami, tym bardziej, że zaczynają się pojawiać produkty alternatywne dla tego rodzaju szkła dekoracyjnego. Sam z niecierpliwością czekam na próbki od mojego dostawy, które widziałem na żywo już wcześniej i jestem pewien, że gdy już będzie w mojej ofercie Lacobel straci na popularności. Ale o tym napisze przy pierwszej realizacji na tym szkle.


Dzisiaj chciałem poruszyć temat odwagi przy remoncie i aranżacji wnętrz z wykorzystaniem szkła Lacobel. Co mam na myśli pisząc odwagi? To aby nie bać się kolorów. Większość nowoczesnych kuchni to sztampowe i płaskie kolory, decydując się na zastosowanie szkła lakierowanego, nie bójmy się decydować na żywe i wyraziste kolory typu pomarańcz, czerwień czy róż. Efekt jaki uzyskamy jest niesamowity, pomieszczenie ożywione, z charakterem ale nie przesadzone. Szkło ma to do siebie, że nadaje pomieszczeniu wyrazu ale nie absorbuje w okół siebie całkowitej uwagi, dlatego jest tak chętnie stosowane i popularne. Proszę was tylko żeby wasze pomieszczenia nie były albo sterylnie białe albo mdłe, nie dajcie się namówić na 100% nowoczesne mieszkania gdzie dominuje biel, przełamujcie ją. Mieszkanie powinno być przede wszystkim ciepłe, żeby chciało się do niego wracać gdy na dworze śnieg lub deszcz, a to możemy sobie zapewnić tylko i wyłącznie dzięki kolorom.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz